Nowe rodzaje wizytówek!

Chcesz, żeby Twoja wizytówka wyróżniała się spośród innych? Cenisz sobie ekskluzywną, wyrafinowaną elegancję? Wybierz wizytówki hot stamping, czyli uszlachetnione złotem lub wizytówki kaszerowane, a na pewno przykują uwagę potencjalnych Klientów czy kontrahentów.

CZYTAJ WIĘCEJ

O czym pamiętać, wybierając zaproszenia na ślub

 

Wraz z nadejściem wiosny ruszył także sezon ślubny. Wiele par już dawno zadecydowało, jak ma wyglądać ten wyjątkowy dzień w życiu, inni jeszcze zwlekają z podjęciem decyzji, zwłaszcza w kwestiach wydawałoby się – mniej pilnych – jak zaproszenia ślubne, czy kwiaty. Tymczasem zaproszenie ślubne to początek pewnej historii, którą tworzycie już wspólnie i dzielicie się z zaproszonymi gośćmi. Dlatego warto postarać się, by były one wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju.

CZYTAJ WIĘCEJ

Dobra reklama – na czym polega?

Ponieważ reklama otacza nas zewsząd stajemy się na nią odporniejsi. Nauczyliśmy się już prześlizgiwać wzrokiem po plakatach i bannerach, a ulotki wyrzucać do kosza nawet bez czytania. Bardzo szybko zapominamy co reklamowano na budynku, który mijaliśmy 5 min. temu, nie wspominając już o reklamach w telewizji czy internecie.

CZYTAJ WIĘCEJ

Trudno w to uwierzyć, ale minęła już ponad połowa roku. Nim się obejrzymy, będziemy sobie składać świąteczne życzenia i robić listę noworocznych postanowień czy planów. Jeśli nie chcesz mieć w tym roku problemu z zakupem przedświątecznych prezentów i nie chcesz marnować czasu w grudniu – pomyśl o najbliższych już dziś i zamów dla nich kalendarze książkowe 2018!

Kalendarze książkowe to prezenty bardzo praktyczne, a po spersonalizowaniu mogą stać się wyjątkowym i jedynym swoim rodzaju podarunkiem. Można w nich zapisywać najważniejsze wydarzenia, plany i postanowienia, daty urodzin, imienin, ważne rocznice, adresy czy po prostu listy zakupów. To swego rodzaju organizery dzięki którym możemy lepiej funkcjonować i na pewno o niczym nie zapomnimy. Z kalendarza książkowego bardzo często korzystają przedsiębiorcy, czy też osoby, które mają dużo na głowie i nie mogą o niczym zapomnieć, a zwłaszcza o firmowych spotkaniach czy eventach.

Telefon czy kalendarz?

Od kiedy mamy smartfony faktycznie nieco zmniejszyła się popularność kalendarzy książkowych. Niektórzy wolą zapisywać swoje spotkania w telefonie i korzystać z różnego rodzaju aplikacji telefonicznych.

O wyższości papierowego kalendarza przekonują się jednak chociażby w sytuacji, gdy rozładuje się nam telefon lub nie mamy dostępu do internetu. Poza tym taki kalendarz może pełnić swego rodzaju pamiątkę, czy pamiętnik, do którego możemy zajrzeć i przypomnieć sobie najważniejsze wydarzenia. A kalendarze w telefonie przeglądamy raczej rzadko.

Rodzaje kalendarzy książkowych

Decydując się na zamówienie kalendarza książkowego – musimy zastanowić się, jakiego powinien być on formatu. Oczywiście najpopularniejszy, a co za tym idzie, także najwygodniejszy jest kalendarz książkowy w formacie A5 oraz A4. Równie popularne są także małe kieszonkowe kalendarzyki książkowe w formacie A6. Jeśli jednak mamy inny pomysł – można skontaktować się z grafikiem i poprosić o projekt indywidualny.

Co do oprawy takiego kalendarza, może ona zostać wykonana z różnych materiałów. W zależności od tego, czy wolimy by nasz kalendarz był bardziej elegancki, czy raczej pełnił rolę notatnika, czy pamiętnika. Nie bez znaczenia jest tutaj wiek osoby, do której ma trafić, czy aktualne zainteresowania.

Co może znaleźć się w kalendarzu książkowym?

W zasadzie nie ma ograniczeń, co to tego. Skontaktuj się z nami i opisz swoje wymagania, a nasi graficy przygotują projekt szyty na miarę!

Drukarnia internetowa Spidruk oferuje:

  • kalendarze plakatowe,
  • kalendarze jedno- i dwudzielne,
  • kalendarze piramidki,
  • kalendarze ścienne.

W celu złożenia zamówienia lub w razie pytań i wątpliwości, zapraszamy do kontaktu!

Z myślą o naszych Klientach stale się rozwijamy oraz inwestujemy w nowy sprzęt. Tym razem do naszej drukarni trafiła niesamowita Konica Minolta bizhub PRESS C1085 – kolorowa prasa do wydruków cyfrowych.

Konica Minolta druk cyfrowy rzeszów

Z jej pomocą nie straszne nam małe zamówienia o zmiennych danych, czy projekty, które trzeba zrealizować „na wczoraj”. To urządzenie potrafi drukować z prędkością 100 stron na minutę, na papierze o gramaturze od 55 do 350 g/m kw. Co więcej urządzenie Bizhub PRESS C1085 utrzymuje stabilną jakość obrazu, która jest niezbędna do wydruków wielkonakładowych.

Stosowany w urządzeniu toner Simitri HD E oraz technologia przetwarzania obrazu S.E.A.D IV to gwarancja wysokiej jakości produkcji i spełniania nawet najbardziej rygorystycznych wymagań postawionych nam przez klientów.

Jeśli i Ty chcesz przekonać się o możliwościach naszej drukarni – zapraszamy do współpracy. Oferujemy wizytówki, naklejki i wlepki, plakaty, roll up’y, banery, billboardy, kalendarze, zaproszenia i fototapety! Proponujemy doskonałą jakoś wydruku w najniższej cenie.

 druk cyfrowy konica minolta rzeszów

Reklama otacza nas ze wszystkich stron, dlatego z czasem się na nią uodparniamy. Codziennie mijamy witryny sklepowe, słupy i tablice ogłoszeniowe, roll up’y, czy wreszcie wielkie banery reklamowe, jednak często nie zwracamy uwagi, co się na nich znajduje lub prześlizgujemy się wzrokiem, szybko zapominając co reklamowano. Dlatego tak istotne jest, by reklama, zwłaszcza wielkoformatowa była przemyślana i przykuwała uwagę, ale nie raziła! Na szczęście coraz częściej mamy do czynienia z bardzo ciekawymi kampaniami i naprawdę pomysłowymi kreacjami.

banery reklamowe rzeszów

Jaką reklamę wybrać?

Podczas podejmowania decyzji o rozpoczęciu kampanii reklamowej, musimy stanąć przed dylematem – nie tylko w jaki sposób się zareklamować, ale również, jaki nośnik reklamowy wybrać. Przeważnie pod uwagę bierze się ulotki, banery reklamowe, billboardy, niekiedy także plakaty reklamowe. Zanim jednak podejmiemy pochopną decyzję, powinniśmy się zastanowić gdzie nasza reklama się znajdzie, do ludzi w jakim wieku jest kierowana oraz oczywiście czego będzie dotyczyła. Warto także pamiętać, że decydując się na ulotki – będziemy musieli poświecić swój czas, by je rozdać lub zatrudnić kogoś do pracy.

Jeśli z kolei decydujemy się na baner reklamowy, powinniśmy wyszukać miejsce, w którym zostanie on umieszczony. Najczęściej jest to elewacja budynku, czy siedziby firmy. Chętnie korzysta się także ze specjalnych konstrukcji reklamowych, ustawionym przy ruchliwej drodze czy w miejscach, gdzie znajdują się skupiska ludzi – parkingi, okolice centrum handlowego. Musimy jednak pamiętać, że nie wolno nam umieszczać reklamy w całkowicie dowolnym miejscu – co reguluje tzw. ustawa krajobrazowa.

Jak zaprojektować reklamę zewnętrzną?

Jeśli zdecydowaliśmy już, że zamiast ulotek wolimy plakaty, banery reklamowe lub billboardy – przychodzi czas na projekt, który możemy sami przygotować lub zlecić agencji reklamowej. Pierwsza z opcji, czyli pracy samodzielnej jest oczywiście wersją dużo tańszą, którą wybiera wielu początkujących przedsiębiorców. Niestety nasze doświadczenie pokazuje, że znaczna część projektów przygotowanych samodzielnie po prostu nie nadaje się do druku lub jest niskiej jakości. Ma to ogromne znaczenie zwłaszcza przy wydrukach wielkoformatowych, które muszą mieć odpowiednią rozdzielczość.

Pomijając już poziom estetyczny niektórych projektów zdarza się również, że do ich przygotowania wykorzystywane są dowolne grafiki/fotografie znalezione w internecie, których nie wolno kopiować i wykorzystywać bez zgody autora. Oczywiście wysyłając gotowy projekt do druku niejako potwierdzamy, ze mamy prawa autorskie do wykorzystywanych w projekcie obrazów. Jeśli tak nie jest, a ktoś przypadkiem zobaczy swoje zdjęcie na banerze – jego właściciel może mieć poważne kłopoty. Dlatego też zdecydowanie korzystniej jest zlecić projekt baneru czy innej reklamy agencji, drukarni, w której będziemy ja zamawiać. W ten sposób będziemy mieć pewność, że zarówno na etapie projektu jak i wydruku wszystko zostanie poprawnie wykonane i wydrukowane, a powstała reklama będzie estetyczna i kreatywne, przykuwając uwagę potencjalnych klientów.

Reklama otacza nas ze wszystkich stron, dlatego z czasem się na nią uodparniamy. Codziennie mijamy witryny sklepowe, słupy i tablice ogłoszeniowe, roll up’y, czy wreszcie wielkie banery reklamowe, jednak często nie zwracamy uwagi, co się na nich znajduje lub prześlizgujemy się wzrokiem, szybko zapominając co reklamowano. Dlatego tak istotne jest, by reklama, zwłaszcza wielkoformatowa była przemyślana i przykuwała uwagę, ale nie raziła! Na szczęście coraz częściej mamy do czynienia z bardzo ciekawymi kampaniami i naprawdę pomysłowymi kreacjami.

banery reklamowe rzeszów

Jaką reklamę wybrać?

Podczas podejmowania decyzji o rozpoczęciu kampanii reklamowej, musimy stanąć przed dylematem – nie tylko w jaki sposób się zareklamować, ale również, jaki nośnik reklamowy wybrać. Przeważnie pod uwagę bierze się ulotki, banery reklamowe, billboardy, niekiedy także plakaty reklamowe. Zanim jednak podejmiemy pochopną decyzję, powinniśmy się zastanowić gdzie nasza reklama się znajdzie, do ludzi w jakim wieku jest kierowana oraz oczywiście czego będzie dotyczyła. Warto także pamiętać, że decydując się na ulotki – będziemy musieli poświecić swój czas, by je rozdać lub zatrudnić kogoś do pracy.

Jeśli z kolei decydujemy się na baner reklamowy, powinniśmy wyszukać miejsce, w którym zostanie on umieszczony. Najczęściej jest to elewacja budynku, czy siedziby firmy. Chętnie korzysta się także ze specjalnych konstrukcji reklamowych, ustawionym przy ruchliwej drodze czy w miejscach, gdzie znajdują się skupiska ludzi – parkingi, okolice centrum handlowego. Musimy jednak pamiętać, że nie wolno nam umieszczać reklamy w całkowicie dowolnym miejscu – co reguluje tzw. ustawa krajobrazowa.

Jak zaprojektować reklamę zewnętrzną?

Jeśli zdecydowaliśmy już, że zamiast ulotek wolimy plakaty, banery reklamowe lub billboardy – przychodzi czas na projekt, który możemy sami przygotować lub zlecić agencji reklamowej. Pierwsza z opcji, czyli pracy samodzielnej jest oczywiście wersją dużo tańszą, którą wybiera wielu początkujących przedsiębiorców. Niestety nasze doświadczenie pokazuje, że znaczna część projektów przygotowanych samodzielnie po prostu nie nadaje się do druku lub jest niskiej jakości. Ma to ogromne znaczenie zwłaszcza przy wydrukach wielkoformatowych, które muszą mieć odpowiednią rozdzielczość.

Pomijając już poziom estetyczny niektórych projektów zdarza się również, że do ich przygotowania wykorzystywane są dowolne grafiki/fotografie znalezione w internecie, których nie wolno kopiować i wykorzystywać bez zgody autora. Oczywiście wysyłając gotowy projekt do druku niejako potwierdzamy, ze mamy prawa autorskie do wykorzystywanych w projekcie obrazów. Jeśli tak nie jest, a ktoś przypadkiem zobaczy swoje zdjęcie na banerze – jego właściciel może mieć poważne kłopoty. Dlatego też zdecydowanie korzystniej jest zlecić projekt baneru czy innej reklamy agencji, drukarni, w której będziemy ja zamawiać. W ten sposób będziemy mieć pewność, że zarówno na etapie projektu jak i wydruku wszystko zostanie poprawnie wykonane i wydrukowane, a powstała reklama będzie estetyczna i kreatywne, przykuwając uwagę potencjalnych klientów.

Z myślą o naszych Klientach stale się rozwijamy oraz inwestujemy w nowy sprzęt. Tym razem do naszej drukarni trafiła niesamowita Konica Minolta bizhub PRESS C1085 – kolorowa prasa do wydruków cyfrowych.

Konica Minolta  druk cyfrowy rzeszów

Z jej pomocą nie straszne nam małe zamówienia o zmiennych danych, czy projekty, które trzeba zrealizować „na wczoraj”. To urządzenie potrafi drukować z prędkością 100 stron na minutę, na papierze o gramaturze od 55 do 350 g/m kw. Co więcej urządzenie Bizhub PRESS C1085 utrzymuje stabilną jakość obrazu, która jest niezbędna do wydruków wielkonakładowych.

Stosowany w urządzeniu toner Simitri HD E oraz technologia przetwarzania obrazu S.E.A.D IV to gwarancja wysokiej jakości produkcji i spełniania nawet najbardziej rygorystycznych wymagań postawionych nam przez klientów.

Jeśli i Ty chcesz przekonać się o możliwościach naszej drukarni – zapraszamy do współpracy. Oferujemy wizytówki, naklejki i wlepki, plakaty, roll up’y, banery, billboardy, kalendarze, zaproszenia i fototapety! Proponujemy doskonałą jakoś wydruku w najniższej cenie.

 druk cyfrowy konica minolta rzeszów

Trudno w to uwierzyć, ale minęła już ponad połowa roku. Nim się obejrzymy, będziemy sobie składać świąteczne życzenia i robić listę noworocznych postanowień czy planów. Jeśli nie chcesz mieć w tym roku problemu z zakupem przedświątecznych prezentów i nie chcesz marnować czasu w grudniu – pomyśl o najbliższych już dziś i zamów dla nich kalendarze książkowe 2018!

Kalendarze książkowe to prezenty bardzo praktyczne, a po spersonalizowaniu mogą stać się wyjątkowym i jedynym swoim rodzaju podarunkiem. Można w nich zapisywać najważniejsze wydarzenia, plany i postanowienia, daty urodzin, imienin, ważne rocznice, adresy czy po prostu listy zakupów. To swego rodzaju organizery dzięki którym możemy lepiej funkcjonować i na pewno o niczym nie zapomnimy. Z kalendarza książkowego bardzo często korzystają przedsiębiorcy, czy też osoby, które mają dużo na głowie i nie mogą o niczym zapomnieć, a zwłaszcza o firmowych spotkaniach czy eventach.

Telefon czy kalendarz?

Od kiedy mamy smartfony faktycznie nieco zmniejszyła się popularność kalendarzy książkowych. Niektórzy wolą zapisywać swoje spotkania w telefonie i korzystać z różnego rodzaju aplikacji telefonicznych.

O wyższości papierowego kalendarza przekonują się jednak chociażby w sytuacji, gdy rozładuje się nam telefon lub nie mamy dostępu do internetu. Poza tym taki kalendarz może pełnić swego rodzaju pamiątkę, czy pamiętnik, do którego możemy zajrzeć i przypomnieć sobie najważniejsze wydarzenia. A kalendarze w telefonie przeglądamy raczej rzadko.

Rodzaje kalendarzy książkowych

Decydując się na zamówienie kalendarza książkowego – musimy zastanowić się, jakiego powinien być on formatu. Oczywiście najpopularniejszy, a co za tym idzie, także najwygodniejszy jest kalendarz książkowy w formacie A5 oraz A4. Równie popularne są także małe kieszonkowe kalendarzyki książkowe w formacie A6. Jeśli jednak mamy inny pomysł – można skontaktować się z grafikiem i poprosić o projekt indywidualny.

Co do oprawy takiego kalendarza, może ona zostać wykonana z różnych materiałów. W zależności od tego, czy wolimy by nasz kalendarz był bardziej elegancki, czy raczej pełnił rolę notatnika, czy pamiętnika. Nie bez znaczenia jest tutaj wiek osoby, do której ma trafić, czy aktualne zainteresowania.

Co może znaleźć się w kalendarzu książkowym?

W zasadzie nie ma ograniczeń, co to tego. Skontaktuj się z nami i opisz swoje wymagania, a nasi graficy przygotują projekt szyty na miarę!

Drukarnia internetowa Spidruk oferuje:

  • kalendarze plakatowe,
  • kalendarze jedno- i dwudzielne,
  • kalendarze piramidki,
  • kalendarze ścienne.

W celu złożenia zamówienia lub w razie pytań i wątpliwości, zapraszamy do kontaktu!

Dobra reklama – na czym polega?

Ponieważ reklama otacza nas zewsząd stajemy się na nią odporniejsi. Nauczyliśmy się już prześlizgiwać wzrokiem po plakatach i bannerach, a ulotki wyrzucać do kosza nawet bez czytania. Bardzo szybko zapominamy co reklamowano na budynku, który mijaliśmy 5 min. temu, nie wspominając już o reklamach w telewizji czy internecie.

Zdarzają się jednak i wyjątki, czyli reklamy, które nie tylko zapamiętujemy na długo, ale i o nich rozmawiamy, czy polecamy znajomym.

Jak zatem trafić w gusta Klientów? Dlaczego jedne reklamy są dobre a inne nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?

Po pierwsze – pomysł

W pierwszej kolejności można myśleć, że chodzi tutaj o wielkość reklamy. Niektórzy błędnie sądzą, że im większy format reklamowy, tym większe prawdopodobieństwo, że przyciągniemy uwagę. Jest to jednak kwesta sporna. Liczy się bowiem, nie to jakich rozmiarów jest billboard czy plakat, ale przede wszystkim co się na nim znajduje. Nie wystarczy już feeria barw i krzykliwe hasło. Nawet jeśli taki banner zwróci n siebie uwagę, to szybko o nim zapomnimy. Musimy zdecydowanie bardziej postarać się w kwestii tego co ów baner czy wydruk ma przedstawiać. Liczy się odpowiedni pomysł i najlepiej oryginalność, ale też dobry smak. Szokowanie, chociaż modne wcale nie przynosi oczekiwanych rezultatów, a w dobie social media i internetu, negatywne opinie mogą pogrzebać nawet najlepiej rozwijający się biznes.

druk banerów reklamowych rzeszów

Po drugie – jakość

Tanio – nie znaczy dobrze. A dobrze nie znaczny tanio. Niby wiemy, ale i tak szukamy zawsze oferty najtańszej, nawet gdyby miało się to wiązać z utratą jakości. Takie rozwiązanie nie świadczy o nas najlepiej. Jeśli klient dostanie do ręki ulotkę – musi ona być nie tylko czytelna i ciekawa, ale też wykonana z dobrej jakości papieru – chociażby z tak banalnego powodu – by nie zamokła na deszczu. Podobnie jest w przypadków wydruków wielkoformatowych. Niższa cena, oznacza pogorszenie jakości takiego wydruku. A przecież musi on wytrzymywać rożne, najczęściej niekorzystne warunki atmosferyczne – wiatr, słońce, deszcz, burze, śnieżyce, czy ulewy. Nie może zbyt szybko wyblaknąć, nie powinien również się podrzeć ani zniszczyć, bo będzie wyglądał po prostu brzydko i sprawiał wrażenie nieaktualnego.

Po trzecie – miejsce

Zanim zaczniemy zastanawiać się nad reklamą, pomyślmy, gdzie ona się znajdzie i do kogo ma trafić. To dość istotne czy nasz baner reklamowy będzie jednym z kilkudziesięciu przy ruchliwej drodze, czy może zawiśnie zupełnie sam gdzieś na uboczu, a może na głównym budynku w centrum miasta? Od tego czy naszą reklamę będą mijać spacerujący przechodnie, czy pędzący w samochodach kierowcy zależy to jak ona powinna wyglądać. Wiadomo, że pieszy ma czas by przeczytać więcej niż ktoś, kto kieruje samochodem – chociażby tylko 50 km/h. Z drugiej strony zbyt duża ilość treści, czy to na plakacie, banerze czy też ulotce będzie zniechęcała do przeczytania chociażby nagłówka i mało kto zada sobie trud by poznać pełną ofertę.

projekty reklamowe rzeszó

Po czwarte – to nie takie łatwe

Kiedy tak zastanowić się dłużej nad tym jak powinna wyglądać reklama, okazuje się, że nie jest to takie proste. Zdajemy sobie sprawę, że jedni znają się na mechanice, inni na informatyce, a jeszcze inni na medycynie. My z kolei jesteśmy specami od reklamy graficznej i z chęcią Wam pomożemy. W naszej ofercie można znaleźć wizytówki, banery, roll up’y, plakaty, kalendarze i inne wydruki wielkoformatowe, ale również nadruk na gadżetach reklamowych, zaproszenia ślubne, czy etykiety i winietki. Jeśli zatem potrzebujesz pomocy w reklamie zgłoś się do nas – przygotujemy odpowiedni projekt, z którego na pewno będziesz zadowolony!