Projekty reklamowe


Dobra reklama – na czym polega?

Ponieważ reklama otacza nas zewsząd stajemy się na nią odporniejsi. Nauczyliśmy się już prześlizgiwać wzrokiem po plakatach i bannerach, a ulotki wyrzucać do kosza nawet bez czytania. Bardzo szybko zapominamy co reklamowano na budynku, który mijaliśmy 5 min. temu, nie wspominając już o reklamach w telewizji czy internecie.

Zdarzają się jednak i wyjątki, czyli reklamy, które nie tylko zapamiętujemy na długo, ale i o nich rozmawiamy, czy polecamy znajomym.

Jak zatem trafić w gusta Klientów? Dlaczego jedne reklamy są dobre a inne nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?

Po pierwsze – pomysł

W pierwszej kolejności można myśleć, że chodzi tutaj o wielkość reklamy. Niektórzy błędnie sądzą, że im większy format reklamowy, tym większe prawdopodobieństwo, że przyciągniemy uwagę. Jest to jednak kwesta sporna. Liczy się bowiem, nie to jakich rozmiarów jest billboard czy plakat, ale przede wszystkim co się na nim znajduje. Nie wystarczy już feeria barw i krzykliwe hasło. Nawet jeśli taki banner zwróci n siebie uwagę, to szybko o nim zapomnimy. Musimy zdecydowanie bardziej postarać się w kwestii tego co ów baner czy wydruk ma przedstawiać. Liczy się odpowiedni pomysł i najlepiej oryginalność, ale też dobry smak. Szokowanie, chociaż modne wcale nie przynosi oczekiwanych rezultatów, a w dobie social media i internetu, negatywne opinie mogą pogrzebać nawet najlepiej rozwijający się biznes.

druk banerów reklamowych rzeszów

Po drugie – jakość

Tanio – nie znaczy dobrze. A dobrze nie znaczny tanio. Niby wiemy, ale i tak szukamy zawsze oferty najtańszej, nawet gdyby miało się to wiązać z utratą jakości. Takie rozwiązanie nie świadczy o nas najlepiej. Jeśli klient dostanie do ręki ulotkę – musi ona być nie tylko czytelna i ciekawa, ale też wykonana z dobrej jakości papieru – chociażby z tak banalnego powodu – by nie zamokła na deszczu. Podobnie jest w przypadków wydruków wielkoformatowych. Niższa cena, oznacza pogorszenie jakości takiego wydruku. A przecież musi on wytrzymywać rożne, najczęściej niekorzystne warunki atmosferyczne – wiatr, słońce, deszcz, burze, śnieżyce, czy ulewy. Nie może zbyt szybko wyblaknąć, nie powinien również się podrzeć ani zniszczyć, bo będzie wyglądał po prostu brzydko i sprawiał wrażenie nieaktualnego.

Po trzecie – miejsce

Zanim zaczniemy zastanawiać się nad reklamą, pomyślmy, gdzie ona się znajdzie i do kogo ma trafić. To dość istotne czy nasz baner reklamowy będzie jednym z kilkudziesięciu przy ruchliwej drodze, czy może zawiśnie zupełnie sam gdzieś na uboczu, a może na głównym budynku w centrum miasta? Od tego czy naszą reklamę będą mijać spacerujący przechodnie, czy pędzący w samochodach kierowcy zależy to jak ona powinna wyglądać. Wiadomo, że pieszy ma czas by przeczytać więcej niż ktoś, kto kieruje samochodem – chociażby tylko 50 km/h. Z drugiej strony zbyt duża ilość treści, czy to na plakacie, banerze czy też ulotce będzie zniechęcała do przeczytania chociażby nagłówka i mało kto zada sobie trud by poznać pełną ofertę.

projekty reklamowe rzeszó

Po czwarte – to nie takie łatwe

Kiedy tak zastanowić się dłużej nad tym jak powinna wyglądać reklama, okazuje się, że nie jest to takie proste. Zdajemy sobie sprawę, że jedni znają się na mechanice, inni na informatyce, a jeszcze inni na medycynie. My z kolei jesteśmy specami od reklamy graficznej i z chęcią Wam pomożemy. W naszej ofercie można znaleźć wizytówki, banery, roll up’y, plakaty, kalendarze i inne wydruki wielkoformatowe, ale również nadruk na gadżetach reklamowych, zaproszenia ślubne, czy etykiety i winietki. Jeśli zatem potrzebujesz pomocy w reklamie zgłoś się do nas – przygotujemy odpowiedni projekt, z którego na pewno będziesz zadowolony!

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress