Decydując się na własne teczki reklamowe, (inaczej także teczki ofertowe) powinniśmy pamiętać, że nie nadają się one do intensywnej krótkoterminowej reklamy. Jeśli chcemy w krótkim czasie zareklamować dany produkt lub poinformować potencjalnych odbiorców o promocji, zdecydowanie lepiej sprawdzą się plakaty i ulotki reklamowe.
Teczki reklamowe to raczej nastawienie na działanie długofalowe. Ponieważ jest to produkt praktyczny i przydatny, nie zostanie on od razu wyrzucony do kosza jak ma o miejsce w przypadku ulotki – a wręcz przeciwnie – możemy liczyć, że będzie służył przechowywaniu dokumentów. Dlatego też bardzo istotne jest co znajdzie się na teczce reklamowej, jak będzie ona wyglądała, ale przede wszystkim jakie informacje na niej umieścimy.
ZADZWOŃ LUB NAPISZ
Dobra teczka reklamowa z nadrukiem nie musi wcale rzucać się w oczy, razić kolorami i przytłaczać informacjami. Wystarczy, jeśli umieścimy na niej najistotniejsze dla naszej firmy elementy – adres siedziby, logo, numer telefonu, adres strony internetowe i hasło reklamowe lub krótki zakres usług.
W żadnym wypadku nie można traktować teczki jako przekaźnika informacji o promocjach czasowych i rabatach. Może się bowiem okazać, że klient po jakimś czasie znajdzie naszą teczkę i będzie się kontaktował w sprawie oferty już nieaktualnej. Może to prowadzić do niepotrzebnego rozczarowania i zniechęcenia względem naszej firmy.
Poza standardowymi danymi, na teczce reklamowej z logo można umieścić praktycznie wszystko – ciekawą grafikę, hasło, zdjęcia firmy, mapkę dojazdu, ciekawostki, kilka porad z danej branży – w zasadzie wszystko, co nam tylko przyjdzie do głowy. Oczywiście informacje te powinny być odpowiednio dobrane i tworzyć zharmonizowaną całość, zarówno pod względem wizualnym jak i informacyjnym.
Chcesz zamówić teczki reklamowe ale brak Ci pomysłu na projekt? A może masz już sprecyzowane wymagania i szukasz szybkiej drukarni internetowej, która zrealizuje Twoją wizję? Zapraszamy do kontaktu. Na pewno pomożemy Ci przygotować teczki, które przykują uwagę Twoich klientów i będą stanowiły doskonałą wizytówkę firmy.