Etykiety reklamowe przydają się każdemu, kto prowadzi biznes. Teoretycznie odstępstwem od tej reguły mogą być osoby, które zajmują się usługami, jednak i w ich biznesach znalazłyby się zastosowania dla etykiet.
Dziś skupimy się jednak na sytuacjach oraz biznesach, dla których drukowanie samoprzylepnych etykiet w technologii cyfrowej (a więc niskonakładowej) jest niezbędne.
Pierwotnie skupmy się na różnicy pomiędzy drukiem naklejek na arkuszu, a na roli. Umieszczając obok siebie na arkuszu papieru lub folii naklejki w odpowiednich formatach ograniczasz koszty (większość drukarni etykiet w miarę możliwości stara się skupiać na relatywnie niskich stratach materiałowych, tj. zadrukowuje cały arkusz, nie marnując miejsca), jednak tego typu etykiet nie wykorzystasz w wypadku automatyzacji procesu naklejania etykiet przy pomocy profesjonalnych narzędzi.
Cyfrowy druk etykiet sprawdzi się w kilku wypadkach. Przede wszystkim skorzystają na nim małe i średnie firmy produkcyjne, które chcą oznakować poszczególne linie swoich produktów. Nawet w wypadku wypuszczenia kilku/kilkunastu różniących się (np. składem na opakowaniach) partii, druk niskonakładowy będzie znacznie korzystniejszy cenowo.
Na etykiety samoprzylepne drukowane w technologii cyfrowej warto zdecydować się również wtedy, kiedy skupiasz się na sprzedaży online. Dzięki temu możesz wygodnie znakować swoje przesyłki.
ZADZWOŃ LUB NAPISZ
Masz gotowy projekt i chcesz zlecić go do druku? A może dopiero planujesz ich zaprojektowanie oraz zakup pierwszych etykiet, bo wiesz, że pomogą Ci w biznesie?
Niezależnie od tego, czy posiadasz pliki z projektem, czy masz w głowie swoją wizję, z chęcią pomożemy Ci w realizacji w internetowej drukarni niskonakładowej!